Re: Přítulný Linux - X Windows

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Úterý Duben 18 19:36:26 CEST 2000

PC>S3 Virge, pokud chodi, je lepe nechat na SVGA.

Mezitím jsem stihl instalovat xserver-s3v, a zatím dobrý. Ale pokud jsou
problémy, dám svga.

FR> 1) Měl bych ještě dotaz. Rád bych, aby login probíhal v textovém módu, a
FR> startovaly jenom, když napíšu startx. Nenašel jsem žádnou volbu. Zkuste
mě
FR> třeba jenom trochu nasměrovat, já už tou cestou půjdu.

PC>standardne se bootuje do runlevel 2, takze bud smazat /etc/rc2.d/S99xdm
PC>(myslim). nebo ve slinku slo jeste nepsat nejaky option do konfiguraku,
ale uz
PC>fakt nevim.

Snažil jsem se právě najít módy, ale dočetl jsem se v knížce, že runlevel 5
je bez startu do X, a runlevel 6 je se starem do X. Ale nějak se mi zdálo,
že to pro Debian neplatí. A proto se ptám. V komentářích u Debianu bylo
totiž něco docela rozporného s dalšími módy v této knize.

Funguje, díky.

Rybář