isdn s worldonline nezavesuje

Michal Safranek xsafran3 na informatics.muni.cz
Úterý Duben 18 19:56:14 CEST 2000

DD,

>Mozna by bylo zajimavejsi rozjet si ospf a stahovat na sebe default
>route. Ono by je to pak rychle prestalo bavit :-)

eh? Ja mel pocit, ze tohle neni dost dobre mozne a ze je to zabezpecene
proti zneuziti ... take me neco podobneho napadlo, ale nevidim do dynroute
natolik, abych na svoje znalosti vsadil - jak to tedy je?

S pozdravem,
                W.
--
Name : Michal Safranek <wayne(at)mail.muni.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being