Nestabilni netscape

Vaclav Dvorak wacd na volny.cz
Úterý Duben 18 19:46:27 CEST 2000

> No ja nevim - jedu Netscape 4.72 z posledniho Redhatu 6.2, coz myslim je
> urcite glibc2.1., a zatim mi to nespadlo - a ze sem narocnej uzivatel!
> :) ...
>
> Vasek

Tak dík za info, protoze ja jedu Netscape 4.71 na Slackwaru 7 s jadrem 2.2.14 a
stává se mi, hlavne kdyz nekdy hodne klikam, ze mi Netscape spadne. Zcela
nahodne, asi tak jednou za nekolik hodin - nemá na to vliv pocet otevrených
oken Netscape, protoze mi to kolikrat ani pri 10-15 otevrenych Netscape oknech
to nespadne - ale kdyz si otevru tak 2 okna a je tam neco duleziteho, tak to
jako naschval spadne!

Zkusím nainstalovat 4.72...