zahoreni serveru

Úterý Duben 18 22:55:36 CEST 2000

On Tue, 18 Apr 2000, Martin Dostal wrote:

> Nevite nekdo o nejakem programu pro Linux, ktery provede neco jako
> zahoreni ? Tedy pouziva aktivne ramku, disk, mozna sitovku... aby se
> ukazalo, zda ten pocitac nepada.... asi znate.

Ja jsem udelal to, ze jsem pustil nekolik paralelnich kompilaci jadra,
neco, co strasne zralo pamet a swapovalo (uz nevim co), a pres netcat a
sluzbu "echo" na sousednim pocitaci jsem deptal sitovku (a konecne se mi
podarilo pri te prilezitosti na switchi rozsvitit jeden dilek indikatoru
zatizeni :> ).