zalohovani

Úterý Duben 18 23:15:47 CEST 2000

Martin Dostal <m.dostal na sh.cvut.cz> writes:

> Jeste mam jeden dotaz. Mame web server u providera. Nevim jak ho mam
> zalohovat. Abych tam kazdy den chodil a vymenoval pasku, to se mi moc
> nechce. Abych provadel zalohu na jednu a tu samou je taky hloupost.

Ma-li paska dost velkou kapacitu, aby se tam vesly inkrementalni
zalohy za 14dni, tak bych tu pasku chodil menit jednou za 14 dni (Teda
pokud vam dovoli mit ji v mechanice nepretrzite tech 14 dni).

> Napadlo me delat treba mirror toho serveru, ale to je takove krkolomne.
> Neni uz nejaky vymysleny zpusob, jak zalohovat web server ?

Web server je pocitac jako kazdy jiny, takze se da delat napr. remote
backup pomoci dump-u, ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR