jak snadno zatuhnout linux

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Středa Duben 19 07:25:36 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> to vypada, jako kdyby se zacyklil nekde v jadre (v driveru) a to moc dobre
> neni, i kdyz jak celkem spravne poznamenali kolegove, ten, kdo muze zrusit
> napajeni zipky, muze snadno pusobit i vetsi skody

Inu, chtel jsem vyzkouset schopnosti ReiserFS, a vzhledem k tomu ze
'busy' zarizeni nelze nasilim odmountovat... tak jsem to zkusil vypnout.

Srovnavat vymenne medium typu ZIP s fixed mediem jako je hdd IMHO nejde.
To ze Linux vytuhne kdyz mu odpojim hdd me neprekvapuje - ma na nem root
filesystemu.

--
Milos Prudek