efence & threads - segfault

Ales Pour pour na princip.cz
Středa Duben 19 09:24:35 CEST 2000

> To, ze Electric Fence neni "thread safe", je velice pravdepodobne,
> protoze si udrzuje neprazdnou mnozinu dat a urcite se nenamaha s zadnym
> zamykanim.

No, ve verzi 2.2.x se v ChangeLogu pise cosi o "multi-thread patch merge..."; co
jsem zkousel (2.2.2) tak mi to nepada ale od startu to alokuje radove megabajty az
to vybehne z virtualni pameti (mmap() failed, blabla)....
Zkuste se kdyztak podivat na dmalloc.com, melo by to s thready fungovat a ma to
docela vysoke cislo verze (4.5.1), takze by to nemusel by uplnej krumpl...

Ales Pour