zalozni mail server

Juraj Lutter otis na wilbury.sk
Středa Duben 19 10:25:13 CEST 2000

Martin Dostal wrote:

> Zdravim
>
> V DNS mam nastaven pro domenu druhy mail server, kde mi bezi sendmail.
> Jak mam tomu druhemu serveru rict, ze je zalozni pro nejakou domenu ?
>
>         M.D.

staci aby v /etc/mail/access bolo zapisane (pokial sa access_db pouziva)

domena.cz RELAY

a aby boli spravne vytvorene hash tabulky (make v /etc/mail). pripadne
tiez pozriet /etc/mail/relay-domains. v ziadnom pripade netreba domenu
pre ktoru masina robi backup MX zapisovat do Cw direktivy alebo
sendmail.cw fajlu.

otis

--

Bez spojenia niet velenia!