ATI All-in-Wonder + Xserver

Michael Romanovsky microm na email.cz
Středa Duben 19 12:42:30 CEST 2000

Zdravím, z archivu plyne, že s kartou ATI All-in-Wonder nemá nikdo problémy.
Já je tedy mám. Mám Redhat 6.1 a při instalaci mi správně najde čip Rage na AGP
a přiřadí tomu XServer Mach64, ale už mi správně nedetekuje velikost ram (musím zadat sám),
ani clockchip (v možnostech není žádný adekvátní). Při pokusu o start x mi to napíše "no screens found".
Na něčí radu jsem nainstaloval Xserver Xmach64 (i Xsvga), ale stejně mi to nejede ( rpm -i xsvga.rpm asi nejlepší cesta).
Poradí mi, prosím, někdo, co dělám špatně? díky

Daląí informace o konferenci Linux