RH 6.2 & CZ Keyboard

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Středa Duben 19 14:12:03 CEST 2000

Ahoj All ..

Tak jsem presel z RH 6.1 na 6.2 a prestala mi v Xech behat ceska klavesnice.
Tedy presne jenom kackovany klavesy (escrz)
v XF86Configu mam :

Section "Keyboard" Protocol       "Standard" AutoRepeat     500 5 XkbKeymap
"xfree86(us_cz_qwerty)" XkbCompat       "group_led"

CZ fonty mam nainstalovany , pac nornalne hackovany pismena se zobrazujou
ok. Dokonce i v LyXu muzu psat cesky spravne, ale to pouze kdyz si v nem
zapnu tu build-in CZ klavesnici.

V cem muze byt chyba ? Presne takhle jsem to provozoval na RH 6.1 a vse
bezelo OK.

ByE,                                          [ E-Mail : Dusan na DWSoft.cz ]
     Dusan Jirasko [HGC-Team]  [ICQ]          [ Web    : www.DWSoft.cz   ]