startx a KDE

Kaas Miroslav miroslav.kaas na d-data.cz
Středa Duben 19 12:57:41 CEST 2000

JV> Konkretne kdm lze nadefinovat (krome defaultu) jeste dalsi spravce, at je z
JV> ceho vybirat. Vzdyt preci v dolni casti pod uzivatelem a heslem mate
JV> rozbalovaci pole, kde jiz nekteri spravci jsou nadefinovani. Nejdou-li
JV> spustit, obycejne je nemate nainstalovane. Ja takto z kdm startuji do KDE,
JV> WindowMakeru a StarOffice, pricemz WM mam nastaven jako defaultni. Pokud
JV> potrebuji jit do textove konzole hned po startu, necham kdm na pokoji a
JV> stisknu CTRL+ALT+F2. ALT+F7 me pak vrati zpet do grafiky k kdm.
Toto je mi jasny. To pouzivam stale.

JV> Chcete-li startovat do textoveho rezimu a X-Windows spoustet jen podle
JV> potreby, stacilo jen sledovat prispevky nekolika poslednich dni, kde to bylo
JV> dost rozebirano.
JV>         Konkretne staci zmenit u vaseho RedHatu hodnotu defaultniho
JV> runlevelu v /etc/inittab z hodnoty 5 na hodnotu 3.
Jasne ze to lze takhle. Lze to nastavit (pro me jednoduseji) i z
linuxconfu.

Jde mi spis o toto.
Pokud mi nabehne linux de textoveho modu a napisu startx - nahodi se
mi prostredi s Gnome. Kdyz Xka ukoncim schodi se celej Xserver a jsem
zase v textovy konzoli.
Pokud nastaruju Xka pomoci kdm a chci je ukoncit, tak se Xserver
neukonci. ...

Milos Prudek a LandD radi ..

/usr/bin/switchdesk-kde.

Zkusim to, treba me to uspokoji.