startx a KDE

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Duben 19 13:30:38 CEST 2000

> Jde mi spis o toto.
> Pokud mi nabehne linux de textoveho modu a napisu startx - nahodi se
> mi prostredi s Gnome. Kdyz Xka ukoncim schodi se celej Xserver a jsem
> zase v textovy konzoli.
> Pokud nastaruju Xka pomoci kdm a chci je ukoncit, tak se Xserver
> neukonci. ...
>
> Milos Prudek a LandD radi ..
>
> /usr/bin/switchdesk-kde.
>
> Zkusim to, treba me to uspokoji.

To ano, switchdesk vam vygeneruje do domovskeho adresare script s defaultnim
manazerem, ktery si switchdeskem vyberete.
Existuje switchdesk-kde pro KDE a switchdesk-gnome pro GNOME. A slo-li jen o
tohle, skutecne to pomuze. Na druhou z toho dotazu uz to tak jasne nebylo.
Ale co, hlavne kdyz vyresite svuj problem.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz