Emulator DOSu

Petr Klima klima na pal.skm.vutbr.cz
Středa Duben 19 13:52:55 CEST 2000

Zdravim,
hledate asi DOSEmu. Nejlepsi je ztahnout si ho z www.dosemu.org nebo
odnekud, kde maji binarky pro verzi 1.0. Je to v podstate virtualni
pocitac, do ktereho musite nacpat jeste nejaky ten DOS. Idealem je Caldera
DR-DOS 7.03 (ja jsem ho stahl z www.lineo.com), ktery je pro pouziti v
dosemu zdarma. Pak je tu jeste free implementace Dosu FreeDOS
(freedos.org), ale neni tak dotazena a ne vse tam funguje. Pokud budete
pod dosemu potrebovat funkce Novellu, muze nastat problem pri zamykani
souboru. Resi se to v mail-listu na www.dosemu.org. Pripadne vam muzu
zaslat patch, ktery by teoreticky mel resit problem pri zamykani souboru.
Nebo ho radsi vystavim na www.pal.skm.vutbr.cz/~klima.