dotaz na Wget

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 19 14:05:39 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Vladislav Vecerek wrote:

> Zdravim, mozna je to trivialni ale ja proste nevim
>
> potrebuju pomoci wget stahnout soubory v seznamu, jak udela to aby se mi wget spustil v urcitu hodinu ?

to zalezi na tom, jak casto se to ma stat. Pokud jednou slouzi na to
prikaz at, pokud casto tak crontab.

Trosku problem muzete mit s tim crontabem, tusim ze v manu neni napsano,
jak se to edituje tak aby jste z toho neco mel.Jde o to, ze zacatecnik
nema rad editor vi, ale treba joe nebo pico, takze si zada prikaz

EDITOR=joe crontab -e

a tim se dostane k editaci sveho crontabu ve svem oblibenem editoru.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.