VFAT filesystem a 8.3 jmena

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Duben 19 14:23:44 CEST 2000

On Wed, Apr 19, 2000 at 01:55:39PM +0200, Vaclav Slavik wrote:
> Zdravim,
>
> nevite nekdo, jak donutit linuxovy FAT/VFAT/FAT32 driver,
> aby kdyz uklada soubory s kratkym jmenem (8.3), tak je
> neulozil jenom velkymi pismeny, ale zapsal i VFAT long
> filename zaznam se spravne velkymi pismeny? Casto kopiruju
> stovky souboru (8.3, lowercase) na win disk a strasne me
> rozciluje, ze pak pod wokny jsou vsechny nazvy velkymi
> pismeny ;-) Navic to pak dela problemy s Bashem/Cygwin

  to bych taky rad vedel - v man fstab je prepinac na mala
  pismena jen pro hfs (doufam), pro vfat tam neni a bohuzel
  ani nefunguje (stejne jsem ho zkusil ;-) Asi to bude chtit
  kouknout do zdrojaku....

    Ferda Prantl

P.S. Zkousel jsem jadra 2.0.x 2.2.x i 2.3.x

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl