CVS clean

Tomas Kasparek xkaspa06 na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Duben 19 14:31:00 CEST 2000

Capek Daniel wrote:

> Mam problem s CVS, nechtelo se mi studovat dokumentaci a navic jsem se parkrat sekl, takze jsem na server pridal adresare ktere tam nechci mit.
> Ted bych potreboval je odtud vymazat. Podle dokumentace se mi podarilo smazat vsechny soubory, ale adresare ne.
>
> V soucasne stavu by bylo nejlepsi nejak uplne vycistit misto na serveru a zacit znovu od zacatku. Tedy smazat adresare i starsi a zalozni verze. Nevite jak?
>
> Odstranovani adresaru jsem nenasel v zadne dokumentaci
>
> Dik
>     Dan

Ohledne CVS se muzes poradit s xherou01 - to je spravce linuxoveho CVS na serveru MERlin na UIVT

(JInak se da vlest primo do CVS a rucne tam vse ptrebne smazat - pokud tam mas pristup)

    Tomas Kasparek (Sioux)
    VTI FEI VUT Brno
    Tomas.Kasparek na seznam.cz