Re: Modem se nehlásí

František Rybář postovni.holub na atlas.cz
Středa Duben 19 16:54:55 CEST 2000

Daniel Ciprus napsal:
>Minicom co hlasi ?

Teď jsem ho zkoušel, a chová se úplně stejně. Nehlásí vůbec nic, a modem se
chová stejně, tedy nijak. Snad jsem se v minicomu choval správně (používám
ho porvé v životě), tím si nejsem jistý. Nejdříve jsem modem zinicializoval
(tušim Ctrl-A M), potom jsem si zapnul echo, a psal příkazy. Nic se nedělo,
nic se nevypisovalo. Takže jsem zase skončil minicom.

Zajímavé je, že se modem jaksi divně zasekne. Pokud se pokusím restartovat
do Windows, a připojit se, musím ho nejdřív vypnout a zapnout. Jinak hlásí,
že modem není připraven. A to i tehdy, když minicom ukončím příkazem "Exit a
Reset". Pokud nedělám s minicomem, nebo neposílám do modemu pomocí echo,
není to potřeba.

LandD napsal:
skus pouzit priamo seriovy port -> /dev/ttys0 alebo /dev/ttyS1

To jsem také zkusil, model je na com1, tedy na /dev/ttys0. Při posílání
přímo na sériový port se chová stejně.

Rybář