VYRESENO: Re: Logovani POP3 v qmailu

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Duben 19 21:00:08 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> SMTP-poplock nevede az tak primocare k cili. Pouzijte bud patche
> od Russe Nelsona do /bin/checkpassword, nebo do
> PAMifikovaneho /bin/checkpassword dejte muj pam_exec.so.
> Pripadne se na me obratte v privatnim mailu, s konfiguraci vam rad
> pomuzu.

Tak se mi to podařilo zprovoznit open-smtp3 pomocí toho patche na
checkpassword, jenom jsem ještě musel nainstalovat tcpmakectl, což
myslím v dokumentaci nebylo. Nyní mi relaying funguje dobře. Díky.

Přemýšlel jsem, že tam dám ten pam_exec, ale nechtěl jsem se v tom
hrabat když už to funguje. Má vůbec ten Váš PAM nějaké výhody, když
pomineme ten fakt, že není nutné patchovat checkpassword ?

Taky jsem se ještě nerozloučil z myšlenkou logovat POP3 autentifikace,
prože bych docela rád měl přehled o tom, kdy a odkud si uživatelé
vyzvedávají poštu. Pokud někdo má nějaké řešení, ozvěte se prosím.

--
/*