VYRESENO(?): ATI Rage 128 & OpenGL

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Duben 19 19:57:57 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000 14:37:51 +0200,
Tomas Kasparek <xkaspa06 na dcse.fee.vutbr.cz> wrote:

> [...]

Podivejte se na

	http://utah-glx.sourceforge.net
	http://dri.sourceforge.net

Momentalne bojuju s Matrox G400 a DRI. ATI Rage jsem zkousel s
utah-glx na XFree 3.3.6, moc rychle to nebylo. SGI/nVidia vyvijeji pro
jistotu uplne vlastni ovladace, to, co nVidia nabizi na svem www je
aspon pro nase pocitace (GeForce DDR, SMP) nepouzitelne.

Bohuzel, na plne akcelerovane OpengGL si jeste nejakou dobu pockame.

-- jp

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria