synchronizacia casu

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Středa Duben 19 18:39:12 CEST 2000

KUDLAC Tomas <kudlac na asset.sk> wrote:
 : Zdravim,

 : potykam sa s takymto problemom...chcel by som na lokalnej sieti
 : synchronizovat cas podla nejakeho ntp servera. Mam linuxovy firewall takze
 : nieje problem na nom rozbehat ntp server pre lokalnu siet s tym ze on sa
 : bude synchronizovat von. Zaujimalo by ma nakolko je taketo riesenie
 : bezpecne...resp ci existuje dostatocne bezpecny NTP server (ktory napr.
 : nebezi ako root a pod.).

no, ak nie su nejake specialne poziadavky na velmi presny cas, ja by som to
riesil pomocou rdate, so synchronizaciou povedzme raz denne z cronu....

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |