filtr na postu

Jan Stavel z Olomouce oa.holub na bm.ipex.cz
Středa Duben 19 23:08:54 CEST 2000

On Wed, Apr 19, 2000 at 12:16:09PM +0000, Vaclav Kulakovsky wrote:
> zdravim ,
>
> mam zalohu veskery prichozi posty v jednom souboru
> a ted bych potreboval tenhle soubor prohnat nakym filtrem kterej by z nej
> vybral postu pro jednoho cloveka a hodil mu ji do schranky

      Dobrý den,
řešení je určitě více, přidávám svoje :-)

#-------------------------------------#
#!/usr/bin/perl

use Mail::Util read_mbox;
use MIME::Head;
use Mail::Internet;

@mails = &read_mbox($mbox_name); #pole referencí na jedn. dopisy
if (int @mails == 0){ print "Chránka na dopisy je prázdná\n"; exit(0);}

foreach $mail (@mails) ## skrze každý dopis to proženu
{
   $header = new Mail::Header $mail, Modify => 0; ##... ref. na hlavičku dopisu
   $name = $header->get('To'); ## ... retezec s adresou.

   ### tady $name zkontroluji a ziskam lokalni $user
   ### a teď mohu dopis nasypat rovnou do roury, kterou otevru

   open PROCMAIL,"| procmail -d $user";
   $mail->print(PROCMAIL);
   close(PROCMAIL);
}
#jde to zlepsit, ale tohle je idea.

   Snad se Vám to hodí.

V případě dotazů se na mě klidně obraťte.

S pozdravem a s povzbuzením,
--
      Jan Stavěl :-)
  učitel na OA Emila Holuba