opet cestina a KDE - inspirace pro tvurce RH6.2 cz :)

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Čtvrtek Duben 20 10:54:13 CEST 2000

Ahoj all ..

 AP> samotneho KDE ano - staci v KDE_Control_center|Desktop|Language zmenit
 AP> jeden ze tri jazyku na cestinu a uz to mluvi hezky cesky, nicmene -
 AP> mluvi to cesky i kdyz jako prvni jazyk dam anglictinu (ac v helpu se
 AP> pise ze jazyky se prochazeji od postupne...). Kdyz mam jazyk C tak to
 AP> "mluvi" normalne anglicky. Tenhle problem vem cert, ale.. Co s tou
 AP> proklatou klavesnici? Proc mi funguji spravne ceske znaky jen kdyz
 AP> nastavim promenou LC_ALL na cs_CZ? Ja bych rad aby mi to pouze
                       ^^^^^ tohle jsem vyresil (sice ne ciste) upravou
souboru v locale. (Viz mess : RedHat 6.2 & Keyboard - vyreseni)

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469
       www.BudFit.cz

... A jak se vlastně počítá ? Já na vlnách, ty ve větru.