parametry TARu

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Duben 20 10:01:34 CEST 2000

Cetli jste man tar ????

Co takhle parametry [ --exclude FILE ] [ -X, --exclude-from FILE ]  ???
Presne obracene je spravna cesta. Vygrepovat si nechteny adresar aby na seznamu
byl, ulozit do souboru a ten predat jako parametr exclude from file. Ale takhle
by musel byt ten soubor generovan pri kazdem zalohovani. Daleko jednoduzsi je
pouzit find s regularnimy vyrazy .

Michal

--
Michal Weinfurtner