jak velky disk snese EXT2?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Duben 20 10:28:48 CEST 2000

A-ha

Spatne jsem se vyjadril , samozdrejme je dobre mit partitiony asi takto

/ jedna partition/disk
/var/spool  druha partition/disk
/tmp treti partition/disk
/data nebo /home  nebo jak chcete ctvrta patriton/disk

Na toto rozdeleni se asi budou nazory lisit.

A na particiich ktere jsou dulezite pro chod systemu jako je / , /var/spool ,
a /tmp/ je dobre mit nastaveno rezervaci pro root uzivatele nebo quoty. Ja mel
na mysli partisnu pro data . Takze se jeste jednou omlouvam ze nepresny popis.

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator