Samba + route (fakt divny)

Petr 'Crusader' Kriz xcrus na atlas.cz
Čtvrtek Duben 20 11:26:26 CEST 2000

Stava se mi takova zvlastni vec ... Mam server (Red Hat 6.1 Official)
na kterem bezi Samba. Je nakonfigurovana pro user domain logons.
Vse bezi tak jak ma. Ovsem v pripade, ze zasahuji ja, nebo system
(ip.up, ip.down) do routovaci tabulky pri vytvareni ppp spojeni, stane
se toto.

netstat -r (prip. route) nevypise celou routovaci tabulku. Chybi standartni
default route, ktera se vytvori pri instalaci. (ta na gateway 192.168.x.254)
Avsak tento route existuje. Pouze ho oba prikazy nezobrazi a zustanou
neukoncene dokud je nezkillim. Pokud rovedu route del default eth0 a
pote ji tam zase pridam chova se to uplne stejne.

Nejak by mi to nevadilo, kdyby toto nemelo vliv na cinnost Samby.
Pokud se nachazim v takto popsanem stavu, kazdy login ze stanice
(Win98) ohlasi ze zadane heslo je nespravne, nebo je pristup k
serveru zakazany.

Vetsinou pomuze rekonfigurace site (vyhodim sitovku a zase ji tam pridam),
ale uz sem taky jednou reinstaloval komplet ... Routovaci tabulka vypada
potom
tak jako po instalaci a vse chodi.

Fakt nevim cim to je ... Stava se to nekomu?

    Dik

            Petr 'Crusader' Kriz