bootovaci disketa

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 12:42:54 CEST 2000

 > Trochu amaterska otazka. Omlouvam se. :)

Nemate zac. Na "amaterskych" otazkach nic neni.
Trochu horsi to je s amaterskou odpovedi :))

 > Lze v linuxu vytvorit neco podobneho jako je startovaci disketa pro
 > Windows?
 >
 > Nemyslim disketu, kterou by se dala zacit instalace linuxu, ale
 > takovou, ze ktere by pocitac nabehnul a mohl se pouzivat bash (a byl
 > nezavislej na hda1).

U nekterych distribuci, ale muzete pouzit i tuto disketu. Treba
V Debianu neni problem nabootovat z ni a nikdo Vas
nenuti dale pokracovat (treba jen z casti) v instalaci :-)

Jinak existuje spousta malych distribuci, ktere se vejdou na
jednu disketu. Jednou z nich je treba tomsrtbt.  Ta se mi vazne
docela libi. Na 1 diskeu (instalacni program ji naformatuje
na 1.7)  se bvejede cely system a jeste hromada programu
jako emacs :)))) apod. (viz. http://www.toms.net/rb/tomsrtbt.FAQ)

tomsrtbt najdete na:
http://www.toms.net/rb/

--