Zase samba

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 20 13:19:08 CEST 2000

On Wed, 19 Apr 2000, Jan Polacek wrote:

> Neustale mam problemy se sambou... krome toho, ze sem ji jednou v
> zivote videl u nekoho behat se mi ji nikdy nepodarilo rozchodit a uz se
> s tim patlam asi ctvrt roku. Zacina me to dost jebat.
Teprve zacina? Podle slovniku bych tipnul, ze uz jeblo. Nejses v kanale
burane.

> Konkretne tedkonc vypada vsechno OK, pocitac je videt, ale kdyz chci na
> nej kliknout, tak to napise, ze sit je zaneprazdnena.
> V log.smb mam tenhle radek a nevim, co to znamena, ani kde se to da
> nastavit a jak:
> file_init: information only requested 10000 open files, 1014 are
> avialble
To se hned pozna naruzivy ctenar HOWTO. Skusil jsi si to alespon
prelozit? Je tam napsano information only = to neni chyba, jen upozorneni,
ze muzete otevrit jen 1024 souboru jednim procesem. Pokud dokazete windows
presvedcit, aby jich otevreli vice, jste pasak.

> a druha, co nechapu, co je je:
> read_socket_data: recv feature for 4. Error = Spojeni zruseno druhou
> stranou
Strilim od boku, problem sifrovana X nesifrovana hesla. Vid FAQ.

> BTW: Muze chodit samba po TCP/IP, nebo musim pouzivat netbeui?
Muze to chodit jedine po TCPIP, opet typicka FAQ otazka.

> Prosimvas lidi pomooct.. mam z toho delat rocnikovku a uz mi z toho
> slejzaj vlasy.

Di si koupit lestidlo, s timhle pristupem nemas sanci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.