Re: Modem se nehlásí

František Rybáø postovni.holub na atlas.cz
Čtvrtek Duben 20 18:03:49 CEST 2000

Dobrý den,

udelal jsem nekolik dalších pokusu na základe Vašich rad. Zdá se mi, jako
kdyby za to nemohl prímo modem. Kdyz jsem se totiz pokusil nastavit sériový
port /dev/ttyS0 tímto príkazem:

setserial -v /dev/ttyS0 irq 4 port 0x3F8 skip_test autoconfig
session_lockout baud_base 19200

tak mi napsal neco v tom smyslu, ze nemuze provést autokonfiguraci, protoze
zarízení je busy. To samé napsal i s odpojeným modemem.

Minicom se chová ted uz naprosto stejne, at uz modem pripojený má, nebo
nemá, je mu to jedno. Bez problému zinicializuje i modem, který není
pripojen.

Není treba mozné, ze nemám pripojený nejaký ovladac, nebo naopak aktivní
nejaký proces?

Rybár

Daląí informace o konferenci Linux