cache & buffers - online omezeni

xotte na informatics.muni.cz xotte na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 20 20:10:26 CEST 2000

>Nevim o tom (vyjma zasahu do jadra). Ale spis by me zajimalo, k cemu to
>potrebujete? Pokud to tedy neni tajne... :)

	K uvolneni operacni pameti. Pokud vite ze budete potrebovat 40 MB, tak by bylo lepsi to uvolnit predem, nez takove soky... Zvlaste pokud potrebuje vice programu vice mista.
	No ale pravy duvod je, ze mi nejde spustit jeden program a ja se domnivam ze si zjistuje volnou pamet a chce ji vice nez momentalne je (cili je podle me dost blbe napsany) -> i se swapem mam volnych asi 150 MB a nezda se mi, ze by to pro mixer bylo malo.

				Jan Otte alias Bazil "qi*."
Smallest Linux distribution?      ------>      Linu.gz