Re: Modem se nehlásí

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Čtvrtek Duben 20 21:24:32 CEST 2000

> Dobrý den,
>
> tak jsem znovu zkou?el a modem se chová dost zajímave. Kdyz jsem si
> prohlízel v mc adresár /dev, tak jsem zjistil, ze link na modem mi zobrazil
> cervene s vykricníkem pred tím. Asi chyba. Tak jsem ho smazal, a znova
> vytvoril jako symbolický link na /dev/ttyS0. To samé. Tak jsem zkusil modem
> prepojit na druhý sériový port a presmeroval /dev/modem na /dev/ttyS1. Modem
> ted reaguje ruzným preblikáváním na príkazy, na rozdíl od toho, kdyz jsem ho
> mel na prvním portu (tam reagoval jenom na ATZ, jinak na nic). Jenze porád
> [...]

Nevim co vsechno jste zkousel ci nikoliv takze nekolik obecnych rad.

1) 3F8 IRQ4 pro COM1 a 2F8 IRQ3 pro COM2 je OK
2) Netlucou se vam s necim tato preruseni ? Teoreticky by nemeli ale nikdy
nerikej nikdy, co treba sitova karta,radiokarta,zvukovka atd....
3) Pred vlastnim vytacenim je vetsine modemu zadat prikaz ATX3 aby "nebyl tak
prisny na linku" a nehlasil NO DIALTONE
4) Zkousel jste AT&F -> ATX3 -> ATZ -> ATDP nebo Tcislo ? ( Co mate za modem ? a
popiste blize konfiguraci vaseho stroje)
5) Predpokladam ze nejde o tzv WinModem ?
6) Hodne stesti, s modemem jsem nemel v Linuxu zadne problemy.

                                                                  Bye R.S. aka
Sam