nVidia TNT Vanta

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Duben 20 21:50:38 CEST 2000

root wrote:

> Nevite nekdo, jestli podporuje RedHat 6.1 tuhle graf. kartu viz.subject?
> Je to dost blba otazka, ale stranka kde bych to zjistil je momentalne fuc.

Pokud máte na mysli, zda karta je podporována dodávaným X Serverem, tak
s největší pravděpodobností ano. Zkoušel jsem různé karty Riva a všechny
dobře fungují. Co se týče 3d akcelerace, tak podpora není příliš dobrá,
nicméně pro hry jako quake II, nebo některé 3d vizualizační pluginy pro
xmms by měli fungovat přinejmenším použitelně.

--
/*