Re: Připojení Linux - Contactel/RAZDVA - vyřešeno

Václav Svoboda svoboda na mako.cz
Čtvrtek Duben 20 23:40:39 CEST 2000

On Thu, 20 Apr 2000, Václav Svoboda wrote:

> ---
> /etc/ppp/chap/secrets:

               ^ to je samozřejmě překlep

> # client        server                          secret     IP addresses
> *           vaclav.svoboda na razdva.cz            moje_heslo

Chyba je v pořadí, má to být:

vaclav.svoboda na razdva.cz    *             moje_heslo

Příště budu napřed číst _pozorně_ manuálové stránky ;-)

BTW:
Worldonline akceptuje pouze PAP, Contactel PAP i CHAP. (volám z UTO 0185)

Zdraví
  Václav Svoboda