OT: Re: PostgreSQL - initdb

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Duben 21 00:46:32 CEST 2000

   From: Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>
   Date: Thu, 20 Apr 2000 13:20:18 +0200 (CEST)

Ahoj,

   >  Tak koukam, ze nekdo je jiz zdrav jako rybicka a zacina vystrkovat ruzky
   > :-)).

zdráv sice ano, ale jsou jiné problémy... No nic.

   >  Kdyz, jsem videl tento subjekt a cloveka co se na to ozval, tak jsem si
   > hned rikal, ze tu neco nehraje....
   >
   >  ...proste PostgreSQL je dobra db a uplne nejlepsi je pokud je provozovana
   > pod nejlepsim Debianem. Souhlas Pavle?

<JOKE> Pokud bychom chtěli maximalizovat funkci užitečnosti databázového
systému PostgreSQL v závislosti na distribuci, tak nejlepší Debian může být
pouze lokální extrém.  </JOKE>

Vedu 10:0 a dál už tuhle hru nehraju...

Hmm, jak si tak čtu své poslední příspěvky, tak se mi zdá, že se na ty
státnice z matematiky ani nebudu muset učit :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz