ssh s pouzitim RSA

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Duben 21 01:10:04 CEST 2000

   From: uhlar na fantomas.sk
   Date: 20 Apr 2000 13:52:35 GMT

Zdravím,

   > -> na account roota sa bude moct prihlasit aj iny user, ktory vobec nemusi
   > -> poznat rootove heslo.
   >
   > a preco by ho nemohol poznat ? preco sa ma na server logovat za roota clovek
   > ktory nie je dost doveryhodny aby poznal root heslo ?

někdy nejde o důvěru, ale třeba o paměť. Znám jedince, kteří nejsou schopni si
zapamatovat hesla, která generuje mkpasswd a tudíž musí používat RSA. Nemusíme
ani chodit daleko - seberte mi notebook a už nikdy nic jako neudělám :-)

Někdy se zase může stát, že kolegové změní heslo a vy nemáte bezpečný kanál,
jak se ho dozvědět...
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz