zahoreni serveru

Vaclav Ovsik zito na i.cz
Pátek Duben 21 10:13:15 CEST 2000

On Thu, Apr 20, 2000 at 12:13:11AM +0200, Pavel Janik ml. wrote:

> je dobré logy od make číslovat a ukládat a poté se podívat, jestli jsou
> všechny stejně dlouhé. Pokud ne, nic nezkoumat a počítač omlátit dodavateli o
> hlavu. Co se týče testů síťovky, je na to dobré použít dva počítače, na jednom

Pri tehle prilezitosti se musim zminit o pripadu, kdy mi make dopadne
pokazde jinak, nechtelo se mi vrhnout usili na analyzu proc tomu tak je,
ale kazdopadne si myslim, ze na vine hardware neni.
Jsou zrejme dve moznosti
1) je nejak blbe napsan Makefile
2) v GNU make 3.77 je bug
Vysledkem je stochasticke chovani.
Jedna se o balicek RPM z xwave-0.6.tar.gz + xwave-0.6-loop-patch
ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/redhat-contrib-net/SRPMS/xwave-0.6-2.src.rpm
Mam RH6.1cz. Pri sestavovani se proste obcas nepridaji do knihovny libfwf*
vsechny object files, ovsem nahodne.
Nekdy (cca 1 z 5) se to sestavi cele dobre, vetsinou to selze pri likovani,
protoze prave chybi nektery ten object v knihovne.

Napiste jestli to nekomu taky tohle dela. Staci spustit parkrat
rpm -bc xwave-0.6.spec &>log_cislo
a pak logy porovnat diffem.
Diky.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7165659