Remote shutdown

Filip Jirsבk Filip.Jirsak na trinity.cz
Pátek Duben 21 11:53:33 CEST 2000

From: "=?ISO-8859-8?Q?Filip_Jirsák?=" <Filip.Jirsak na trinity.cz>
To: linux na linux.cz
Date: Fri, 21 Apr 2000 11:27:26 +0200
Subject: Re: Remote shutdown

V RH, kde jsem neco takoveho resil, byl problem v tom, ze ten
uzivatel, ktery mel pocitac vypnout, mel sice jako shell, ktery se
mu ma spustit, uveden nejaky prikaz na vypnuti, ten ale
nefungoval. Ja jsem mu pak napsal myslim rovnou  neco jako
shutdown -h now, a pak mi to fungovalo. Ted ale nemam k tomu
stroji pristup, musim se doma podivat.
Filip