stahování pošty více uživatelům

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Pátek Duben 21 13:34:16 CEST 2000

zdravím,

tohle tady sice už šlo, ale nic z toho mi tak úplně nevyhovuje. potřebuji
stahovat poštu několika uživatelům po nahození linky (dial-up). problém je
v tom, že každý ji stahuje jiným způsobem a mě nabaví se v tom vrtat
pokaždé, když si někdo změní adresu.

první co mě napadlo je asi toto. každý uživatel má v $HOME/bin skript
GetMail. po nahození linky by se provedlo toto

su $USERNAME -s /bin/sh -c '[ -x $HOME/bin/GetMail ] && $HOME/bin/GetMail'

samozřejmě přes všechny uživatele (nebo ty co se načtou někde z conf
souboru). tohle by snad mohlo fungovat kdyby su nastavovalo $MAIL

má někdo nějaké (třeba úplně jiné) elegantní řešení?

s díky ladislav michl