Remote shutdown

Marek Les marek na ryston.cz
Pátek Duben 21 15:29:10 CEST 2000

Jerry Zak wrote:

> ja tohle pouzivam - pokud jsou dobre nakonfigurovane ipchains, pak by to
> bezpecne byti melo. (port otevren pouze pro source IP stroje telneticiho
> ....) Odkudkoli jinak - DENY.

Samozrejme, dobre nakonfigurovane ipchains vyrazne zvysi pravdepodobnost
neuspechu potencialniho "utoku". Ovsem vychazel jsem z predpokladu, ze
IP bude variabilni, potom uz je tezke definovat nejaka pravidla pro
ipchains. Stejne si nemyslim, ze kontrola pres IP je v tomto pripade
dostatecna.
Jaky je problem vyrobit maly skript, ktery overi heslo a _potom_ spusti
shutdown?

--
        ~
Marek Les a.k.a. MaX

"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."