Trust vztahy v Sambe

Petr Vanek - Vanous vanous na penguin.cz
Pátek Duben 21 17:35:25 CEST 2000

Zdar
Nedari se mi provest trust vztahy mezi NT PDC a SAMBA PDC.
Stavajici situace ja takova, ze mam dva NT servery (NT 3.51) jako PDC a mezi
nimi obousmerny trust. Jeden ze serveru nahrazuji Sambou, coz se mi vcelku
dari. Samba mi slouzi i jako PDC taktez bez problemu (smb.conf na komukoliv
pozadani poslu). Horsi je, pokud chci pristoupit na disky nabizene NT
serverem, NT server me nepusti, protoze u nej neman autorizaci. Zde je
potreba udelat trust vztah. Pokud to dobre chapu, je potreba na jedne strane
"neco nabidnout" a pak to "schramstnout" na druhe strane (tak je to alespon
v NT). V Sambe jsem pridal k me PDC i NT server pomoci
# smbpasswd -j NT_Domena -r NT_Domenovy_Radic
pokud ale chci v NT pridat Samba PDC, objevi se pouze hlaska, ze trust
nemohl byt overen, kontaktujete admina ... ;-(
Studoval jsem i DOMAIN_MEMBER.txt, ale nic. Mozna to spatne chapu, ale zda
se mi, ze to ted neni oboustranne, ale pouze jednostranny trust a ja zrovna
potrebuji tu druhou stranu... Uzivatele overim v domene Samba PDC a tim
padem budou moct i do trustove domeny NT PDC. Ani nevim, zdali je spravne
pridana NT dom k me domene Samba. Diky za kazdou radu k tematu.

ahoj

vanous na penguin.cz