male srovnani Ext2 a Fat32

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pátek Duben 21 20:03:56 CEST 2000

> FAT je _brutalne_ pomala (to je vlastni zkusenot) a to i v prostredi Win
> (zejmena pokud je partition vetsi nez 2GB - to tady u nas ve skole kluci
> zkouseli merit).

	Mam jen problematicky HW nebo je Ext2 i VFAT32 mizerne pomaly pri
kopirovani velkych souboru napr. ISO image - mereno mezi ruznymi
fyzickymi disky - kazdy na solo IDE kanalu s UATA33 a oba disky jsou
7200rpm? Dosahuji prumerne na 650MB tak maximalne do 1.2MB/s (hlasi to
MC). Mam za to, ze se nejak divne pracuje s FAT v Linuxu pri velkych
souborech a jako by mi to pripominalo podivnou praci s I-nodama...:-(

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz