Velke pismo v LaTeXu

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Pátek Duben 21 20:03:15 CEST 2000

From: Jaroslav Honsa <honsa na sunstel.asu.cas.cz>
> umite nekdo, prosim, vytisknout v latexu velke pismo - vetsi nez 25mm?
> Vsude (v manualech) se pise, ze latex 2e pouziva prikazy
> \fontsize{...}{...}\setfont,
> ale nikde jsem nevidel konkretni priklad a jakoby to bylo nad slunce jasne
> a snadne, ale mne to nejde :-(
> Po prikazu \fontsize{125mm}{12mm}\setfont mi to napise :
> LaTeX Font Warning: Font shape `OT1/cmr/m/n' in size <355.65944> not
> available
> (Font)              size <24.88> substituted on input line 10.
>
> Co mam udelat, aby se font vygeneroval? Principialne to pry v TeXu jde.

Ja pouzivam toto:

\font\bighelv=phvrc8z.tfm at 280pt
\bighelv{Tento text ma font Helvetica a velikost 280pt}

nebo

\font\bighelv=phvrc8z.tfm scaled 30000 (zvetsi 30x)

A ted jsem to na tech 280pt zkousel a opravdu to jede. \font je sice prikaz
z plainTeXu, ale cslatex to vzal jako ze O.K.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.