male srovnani Ext2 a Fat32

Jaroslav Ostadal jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz
Pátek Duben 21 21:32:46 CEST 2000

no Meril jsem to ja jsem na ten FAT32 (namountovany) zkousel zapisovat velke
obemy dat a i ta fat32 na linuxu byla rychlejsi nez
Win98...tak nevim .. problem je ten .. ze Z diskety by asi nikdo
nezvladl nabootovat .. jsou to skoro same sekretarky .. a ty s linuxem
moc neumi .. ale kdyz vytahnou HDD a strcej ho do jinyho PC tak jim
to pojede ...  (v pripade ze by nikdo nebyl k dosazeni)
--

S pozdravem

Jaroslav Ostadal
jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz

"Jaroslav Ostadal" <jaroslav.ostadal.fs na vsb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:8dp33n$2ekf$1 na ns.felk.cvut.cz...