Kernel 2.2.12 + konfigurace parport + tisk

Jirka Jurek dolik na nest.upol.cz
Sobota Duben 22 02:37:23 CEST 2000

> upgradoval jsem si RedHat 5.2 na 6.1 a po instalaci se mi rozhodila
> konfigurace paralernich portu. Tiskarna v 5.2 fungovala na /dev/lp0 ,
> ale ted ji vubec nenajde. (Plug and Play v BIOSu vypnut).
> Nekde jsem cetl, ze je to zpusobeno parportem, ktery ma s timto problemy
> od kernelu 2.0.35.

Vse je podrobne popsano v dokumentaci k jadru. (Documentation/parport.txt
obycejne v /usr/src/linux*)

Uvedu malou kucharku pro pc-stroje:
Zkontrolujte si, ze mate zkompilovane tyto 3 moduly z jadra:
parport.o
parport_pc.o
lp.o
Modul parport je nezavisly na architekture. Modul parport_pc je specialne
pro pc-style hardware.
Provedte prikazy:
insmod parport.o
insmod parport_pc.o io=0x378 irq=none
insmod lp.o parport=0
(uvededl jsem paramatry pro nejbeznejsi konfiguraci pc s jednim
paralelnim portem)
A muzete vesele tisknout.

Jirka Jurek