kapmd zpomaluje pocitac

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Sobota Duben 22 00:55:10 CEST 2000

On Fri, 21 Apr 2000, Miloš Prchlík wrote:

> Ze se vola idle when idle, to vim a to ani tak nevadi. Ale na to zpomaleni
> je patrne hlavne - tedy, vlastne jenom - na I/O: otevirani, prohlizeni,
> kopirovani souboru, atd. Kdyby slo jenom o nejakou chvilkovou zalezitost,
> tak dejme tomu, ale protoze to neodezni ani po 10 minutach, ...

pokud do desíti minut nezatížíte procesor...

teď jsem dělal pár testů na jádru 2.3.36 (mám ho od doby co vyšlo a ještě
ani jeden pád).

takže top hlásí nějakých 30% pro kapmd (pokud se tomu dá věřit :-)) pokud
se nic neděje (můžu přehrávat mp3, TeXovat, kreslit grafy gnuplotem -- to,
ale není zátěž), když procesor zatížím (pakování mp3, přehrávání filmů
atd.) kapmd umře (0%). to je v pořádku.

teď k I/O. zkuste třeba

time find /usr -name blabla

a zapište výsledek. pak nabootujte s parametrem 'apm=off' zkuste totéž.
liší se výsledky? mě ne :-)

s pozdravem ladislav michl