jak velky disk snese EXT2?

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Sobota Duben 22 12:08:44 CEST 2000

Ahoj all ..

 BD> Proc je lepsi mit nekolik mensich. Jako odkojenec WIN jsem mel vzdy za
 BD> to, ze je lepsi mit jednu vetsi - do rozumne miry zamozrejme, rekneme
 BD> 10GB.
 BD> 1. pri havarii se pri jedne partition lepe zachranuji data
      - To by melo byt spis naopak. Kdyz mate vic partition, tak pri havarii
prijdete o data pouze na havarovane partition, ostatni byvaji OK.
 BD> 2. nemam problem ze bude jednou mala a budu s ni muset nechak
 BD> sachovat s Partition magic apod.
     To se resi vytvorenim nove partition a primountovanim treba do /usr,
     /opt, .. proste tam kde vas tlaci nedostatek mista.

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469