je Xlib thredove bezpecny??? tuhnouci XSync()

Sobota Duben 22 14:26:08 CEST 2000

On Fri, 21 Apr 2000, Vladimir Dvorak wrote:

>   V aplikaci, ktera vytvari v cyklu mimo jine animace, pouzivam na
> konci vykresleni framu funkci z xlibu XSync(.. , ..). Jelikoz na
> vzdalenych serverech to muze trvat celkem drahou dobu, snazil jsem se
> volani vystrcit do synchronizacniho thredu:

Xlib a thready je dost osidna vec. Je-li Xlib prelozen s XTHREADS, tak by
mely vsechny funkce data patrici jednomu spojeni s Xserverem zamykat,
nicmene to znamena, ze operace nad jednou konekci jsou vzdy serializovane,
takze nema vubec smysl davat XSync do jineho threadu nez jsou ostatni
volani Xlibu.

>   while(m_bDoXSync)
> zjistil jsem, ze se cyklus se 1x provede a potom zkonci prave ve
> funkci XSync.

Jak skonci? Ten thread chcipne? A co je vubec to m_bDoXSync?

> Jinak funkci XSync pouzivam proto, aby se nazahlcoval server.

Tim se IMHO dosahne praveho opaku, protoze misto, aby se to do serveru
posilalo postupne, tak se mu do chrtanu nacpe najednou vsechno, co jde.