Performance tips pro linux

Jirka cechjir na hotmail.com
Neděle Duben 23 16:44:57 CEST 2000

Mozna, ale ja si ale myslim ze nikoli, bude tento prizpevek OT.
Jde mi o to jak z pocitace vytriskat co nejvetsi vykon bez investic. Dnes
kdy se konecne zacina sireji prosazovat linux jako plnohodnotny OS i na poli
desktopu a notebooku by to asi chtelo nejake rady ohledne vykonu.
Protoze kdyz srovnam rychlost otevirani aplikace v X a win. (mirc a Xchat)
tak to wokna vyhrajou. Totez pri pakusu o praci s multimedii. Zkouseli jste
se nekdo divat rozumne v linuxu na nejaky film? mpg, asf ???
Nebo (nekamenujte me) hrat si?
Proc jsou tyhle cinosti v (jinak kvalitnim) linuxu takove utrpeni ??
Co mi doporucite?
Mam celeron 450, 64 MB RAM, Riva 1 TNT,
na pocitaci provozuju z "serioznich" aplikaci pouze proftpd ale stejne mi na
nej skoro jikdo nechodi..
takze jak obecne vybicovat linux na vykon?
Kde je k tomu nejaky material, nejlepe cesky
DEKUJU