je Xlib thredove bezpecny??? tuhnouci XSync()

Pondělí Duben 24 15:40:49 CEST 2000

On 23 Apr 2000, Stanislav Meduna wrote:

> :> Jinak funkci XSync pouzivam proto, aby se nazahlcoval server.
>
> : Tim se IMHO dosahne praveho opaku, protoze misto, aby se to do serveru
> : posilalo postupne, tak se mu do chrtanu nacpe najednou vsechno, co jde.
>
> Za normalnych okolosti protokol buffruje, co sa da (t.j.
> pokial nepotrebuje nieco od serveru, buffer nie je plny
> a zrejme do nejakeho timeoutu). XSync vynuti vyprazdnenie
> buffra.

Oops. Mluvil jsem dost z cesty. BTW: vyprazdneni vystupniho bufferu
provadi: 1. synchronni pozadavky (napr. XQueryPointer()), 2. volani, ktera
ctou z fronty udalosti (napr. XNextEvent), 3. XFlush() a XSync(). Kdyz
jsem psal vyse uvedeny nesmysl, tak jsem si myslel, ze se pozadavky
odesilaji prubezne na pozadi, je-li to mozno, coz neni pravda.

> V praxi je synchronny rezim dobry na to, aby som dostal
> pripadne chyby hned po ich vzniku. Zataz servera sa
> jeho pouzitim skor zvysi, kedze bude sietou cestovat
> viac paketov, nez je nutne.

Ovsem kdyz se XSync() pouzije za kazdym pozadavkem, ktery by byl normalne
asynchronni, tak bude klient ty pozadavky posilat mnohem pomaleji, a tudiz
se mozna opravdu zatez serveru zmensi. :)