hylafax - tlac faxov

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Duben 24 19:22:28 CEST 2000

On Mon, 24 Apr 2000, lubos klokner wrote:

> potreboval by som faxy prijate hylafaxom tlacit na tlaciarni,
> podla manualu by to malo ist pomocou fax2ps subor.tiff | lpr
> po tomto prikaze vsak vylezie z tlaciarne niekolko desiatok
> stran popisanych roznymi znakmi. pritom z printtool to
> bez problemov vytlaci aj ACSII aj PostScript test.
> tlaciaren je pripojena priamo do siete cez sietovu kartu.

Urcite tiskne hylafax do stejne fronty jako ten printtool? Pokud u lpr
neuvedete jmeno, tiskne se bud na tu co je v /etc/printcap jako prvni nebo
na takovou, ktera je uvedena v promenne PRINTER v enviromentu.

Ty strany co z te tiskarny vypadaji, zacinaji necim jako:
%%Adobe

nebo jsou to jen zcela necitelne znaky?
Neda se v te tiskarne nastavit neco jako defaultni tisk a to na
postscript?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.