reiserfsck

Pondělí Duben 24 19:41:17 CEST 2000

Miloš Prchlík napsal:
> Dobry vecer.
>
> Rekl jsem si, ze vyzkousim reiserfs, takze jsem stahnul patch, odpovidajici
> jadro. No, jadro beha uplne krasne, reiserfs slape jak hodinky, vsechno by
> bylo krasne, kdyby: s reiserfs jsou dodany i  utilitky, ze kterych se mi
> povedlo zkompilovat jenom mountreiserfs a dumpreiserfs. Za boha nemuzu
> zkompilovat reiserfsck - gcc hlasi strasnou spoustu chyb ve zdrojakach,
> kterou nejsem schopnej odstranit. Nevite nekdo, co se da delat?

to je dobre. Teda je to blby, ze nejde zkompilovat, ale dobry v tom, ze si
neznicite distk. Pokud vim, tak reiser s zurnalovanim nema jeste fsck dodelany
(a nemel by ho ani potrebovat) a vesele nici filesystem. (post nebo email?)

> Riserfs jsem zkousel na jadre 2.3.99-pre3 s odpovidajicim patchem.

reiserfs - a na 2.3.99 je vubec jeste nedodelany a navic ma jiny format nez v
2.2 (zase).

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips